Min blogg


De få bloggarna som jag läser varje dag, verkligen älskar jag,
jag längtar tills varje gång de uppdaterar, jag kan gå in flera gånger/dag
för att se om de skrivit nåt nytt kul, jag följer dem slaviskt i vått och torrt..
Tycker om att läsa om deras liv, och ser vissa som inspirationskällor osv..
Känns som om jag känner dem, fast jag bara läser deras bloggar!

Jag har tänkt lite och undrar om någon känner så för min blogg?
Det vet man ju aldrig, jag undrar om det finns någon som väntar på att jag ska uppdatera,
och går in här flera gånger/dag, som verkligen tycker om att läsa min blogg?
Jag vet ju att jag har 21 prenumeranter via bloglovin, kanske de gillar min blogg?
Sen finns det ju fler besökare som inte har mig på bloglovin, varför läser de min blogg?
är det för att snoka, eller tycker de faktiskt om min blogg, tycker om det jag skriver,
tycker om mina bilder, tycker om att läsa om mitt liv, om Wiggo eller om allt annat?
Jag vill veta.. jag skulle verkligen vilja veta, för har tänkt på det hela morgonen haha

Finns det någon som följer min blogg, och väntar med spänning på nya inlägg?


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Stine :) hehe..

Jag tycker väldigt mycket om att läsa din blogg, om ditt liv och lilla Wiggo. Varför? Jo för att jag är en nyfiken en ;) Men inte av "snokar-skäl" utan jag gillar att läsa om er för att ert liv verkar vara så mysigt och du är så påhittig med dina hobbys och med Wiggo också :) Du har en härlig fantasi och du är väldigt kreativ, vilket jag önskar att jag var. Därför läser jag din blogg :)

Ta hand om er! Kramar

2010-03-29 @ 11:30:50
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Jag gör :)

2010-03-29 @ 11:39:16
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Oj varför tog du orden ur min mun?:-D

Precis sådär känner jag för din blogg!

Jag kollar slavisk in;-)

Gillar det du skriver,dina ideèr och dina tips, Att få följa dig och Wiggo är så mysigt och det känns som man träffat!

En varm och väldigt uppiggande blogg!

I love it!;-)

Snoka...nja känner ingen i era trakter att rapportera vidare till så den orsaken är jag inte här för:-P

Kram på er!!

2010-03-29 @ 21:34:23
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jag följer!!! :D

2010-03-29 @ 22:21:53
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0