Lördagslek





Pussa kossan :)

Dagen har sett ut som bilderna visar..
Wiggo som leker och river fram allt som kommer i hans väg.
Ingen mening att plocka förrän han sover, allt åker bara fram igen ändå,
Det roligaste som finns är att plocka fram saker, och kasta ifrån sig, och ta en ny.. osv

Idag var jag så trött, får skylla mig själv när jag alltid envisas med att vara uppe så sent,
Ett tag var jag orolig att inte klara dagen utan att falla ihop i sömn, men det gick.
Brukar sova när Wiggo sover, vilket blir allt mer sällan, nu sover han bara 1 ggn p/dag,
så man får passa på att sova då.

Är ganska trött nu, så blir nog sova tidigt idag.. om jag inte fastnar för något kul vid datorn,
som lite shopping kanske, behöver verkligen köpa nya mysdressar, ska se vad man kan hitta,
annars får det bli en runda på stan, vilket är sååå tråkigt nu när det är snö,
har absolut ingen lust att gå på stan då, så då är näthandel det bästa!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Annika

hehehe, det roligaste som finns är att dra fram saker! =D

2010-03-07 @ 20:01:36
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vad mysigt och leka massa:-)

Ja dom är härliga på och dra fram massa och precis ALLT är ju intressant!!

Ser ut som en tromb ibland;-)

Wiggos rum ser så härligt ut med alla fina klara färger!!!

Kram påå er!!!

2010-03-07 @ 21:32:44
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0