kopplar mig till facebook

Följ min blogg med bloglovin


Kommentarer
Postat av: Lotta

yes det ska vi. Ja, men det låter ju kanon=)

ÅÅÅ då ska jag söka. Jag har verkligen fått smak på att vara hemma=) Som jag fattade det så kunde man få bidrag fast man jobbade lite. Jag hade kanske tänkt att plugga lite på distans i höst. Om du hör något mer o det, kan du väl säga till?

kram

2010-03-04 @ 21:53:08
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vi flyttar i slutet av månaden till ett radhus i ekängen. Känns både kul och samtidigt tråkigt att lämna stockholm. Vi hade tänkt att bo här ett tag till, men vi ramlade över detta och kunde inte motstå det.

2010-03-04 @ 22:04:52
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/
Postat av: Nicole

vadå koppla till fs?fattar noll:-) ja tog min bäste vän google och mjölka lite info om vårdnadsbidrag:-) låter intressant...men stod inget om man har fast jobb,man kanske tar tjänst ledigt den procenten som man inte vill jobba...alltså om man jobbar typ 50procent och resten tjänst ledig eller man kanske får vara hel tjänst ledig...stod Gnid bra om hur man gör om man har jobb ju:-( hör du elle hittar du något så säg gärna till:-) kram kram!,

2010-03-04 @ 23:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0