Jävla håååååår!!!!!!!!!



Jag måste börja att tänka på mig själv också,
jag köper alltid saker till andra, men inget till mig själv.
Mitt hår är helt fuckat, rent ut sagt..
Jag har ju så långt hår, och det bara hänger rakt ner,
jag förstör mitt hår genom att använda (få ingen chock nu)
Chris schampo som är för både kropp och huvud,
nåt skit från hemköp. Mitt hår är så fult, jag lider verkligen.
Jag vill ha volym, jag vill ha en vacker färg, och en frissyr..
Vet att jag vill ha brunt, men gärna lite nyanser i det bruna,
tror jag måste gå till frissan eller nåt, för nu för tiden hinner jag inte klippa och fixa själv,
hela dagarna är det ju Wiggo-i-centrum och sen stupar jag i säng.

Näe nu är det dags att skippa Chris dåliga schampo och börja använda bra produkter,
ha en rejäl hårdag, då någon fixar mig (frissör)
OCH viktigast av allt, köpa hem nya saker att styla med.
Jag saknar en hårfön, min plattång fick jag av min gamla svärmor (det säger ju allt om åldern)
och jag vill ha vågit hår, altså måste jag köpa en vågtång!





Det är ju inte ens dyrt.. vafan, nu får ja ta tag i mig själv!


Kommentarer
Postat av: gammla grannen

skulle behöva nått för mitt hår med kan jag säga...det är bara långt och slitet:S

Men kan tipsa dig om att vissa använder plattång till att locka håret! så slipper det bli så dyrt med massa grejer;)

2010-03-22 @ 20:28:59
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Att ha nyfixat och fräscht hår är ju hur underbart som helst! Så tycker absolut du ska ta tag i det där! =D

2010-03-22 @ 20:58:05
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Halloj! Det tycker jag du gör rätt i. Missuppfattningen med frissörschampo är att "alla" tycker det är så dyrt. Fast grejen är att flaskan jag har hemma som kostar 145 kr hos frissan har räckt i flera månader! Det är såå drygt.. Angående vågtången är den skitbra:)

2010-03-23 @ 07:23:27
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com
Postat av: caroline

Mitt hår e med katastrof. Kanske borde lägga de där hundringarna på sig själv och besöka frisören... hm...

2010-03-23 @ 13:50:20
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Den där vågtången är jätte bra!!

Och dom där tjejerna står det löshår i pannan på;-)

MEN SNYGGT ÄR DET! om man ändå kunde ha tid till det... Tycker abslolut du ska unna dig lite hår lyx! Och låt bli chris dubbel dusch:-D Den är farlig!!Hihihi!

Kram!

2010-03-23 @ 19:26:45
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0