Helt slut..

Idag tog jag och Wiggo en promenad in till stan för att träffa Marie,
var så längesedan vi träffades, men det märktes verkligen inte,
så är det med äkta vänner, man behöver inte prata varjedag
för att det ska kännas bra nästa gång man ses..
Så roligt att bara prata massa strunt och umgås med någon som man gillar!
Blir ju inte så ofta man hinner träffa någon, men måste bli bttre på det,
för jag vet ju att jag mår så mycket bättre av det.
Efter rundan på stan köpte vi med oss lite mat och gick hem till mig och satte igång och laga mat!
Blev gott, vanlig husman, de är grejer det!
Vi hade en jättetrevlig dag tillsammans, skönt att snacka med en Motalabo,
i motala vet ju alla allt om alla, så alla vet ju vilka man pratar om också :)
Jobbade med Marie förr, och det var de roliga dagarna, när vi båda jobbade sent hehe,

Nu har jag så ont i fötterna, tog ett bad nyss, ett måste för onda fötter,
ska snart gå och lägga mig, är så jäkla trött.
Wiggo fick en fin bok av Marie, den har vi läst ikväll.

Godnatt, läser era bloggar i morgon, har över 50 inlägg att ta igen, phu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0