Fredag!



Somnade redan vid 21 tiden igår, efter många avsnitt av "Hogan knows best" och "the osbournes"
idag vaknade jag upp vid 7 tiden, Wiggo lekte i hans säng, det snöade ute, när ska det sluta?
Man får ju hopp om våren av all sol som varit, nu får de inte snöa mer.
jag är verkligen inte en vintermänniska, jag älskar sol,värme och färger,
på vintern är allt grått och tråkigt, på sommaren finns det härliga blommor och massa glada fäger överallt.
på tal om färger, H&M har fått in riktigt härliga plagg, har hittat ett par godingar!
Eller rättare sagt massa godingar.. jag bara måste köpa allt jag vill ha!! haha

Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Mys bebiis:-) Eller stora killen kanske man säger om dom små nu...

Snö?

Åh fy...Hoppas det inte kommer hit för jag spyr på snö nu!!

VÅR OCH SOMMAR KOM!

Kramisar!!

2010-03-12 @ 10:39:07
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Funkade inte och göra inlägg i det undre...

Härlig dag ni haft!!

Så underbart med sådanna vänner som man kan prata massa massa med och om man inte hörs varje vecka så är man ialf lika bra vänner och att det känns som "igår" allt med sådanna kompisar! Dom brukar var rätt få dom vännerna men dom/den man har är värd sin vikt i guld!

Kram ifrån oss !

ps. Ja Nickes shopping var billig...hahaha han har handla massa dyra jeans så han fick inte mycke igår:-)

Vi gick mest på dam så han inte skulle handla massa mer:-P

hAHA

2010-03-12 @ 10:43:30
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Annika

Ja fy jag dog nästan när jag såg snön imorse, tur att det försvann och solen kom istället sen! =D

2010-03-12 @ 19:01:56
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0