Död..

känner jag mig just nu..
fy satan, var länge sedan man mådde såhär dåligt.
Blåsor i hela halsen, förkylningsblåsor, får alltid de när jag är sjuk.
usch.. ja kan knapt öppna  mina ögon för gör så ont bakom ögonhålorna (säger man så?) haha
jag orkar inte göra ett skit idag. Idag struntar jag i allt som har med shakar att göra,
kan inte dricka kallt, och jag vill ha maaat i mig idag, när jag är sjuk måste jag få äta.
Näe fy nu ska jag krypa ner under täcket, har några bra filmer tills senare..

FLICKAN
PRINSESSAN & GRODAN
LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES
DESPERATE HOUSEWIVES

ja, det var ju lite att glo på.. först ska jag trycka i mig några alvedon och strepsil
sen mat och kanske t.om en efterrätt :) när man är sjuk får man !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0