Barbaskön och Wiggo

Idag hämtade Chris ut ännu ett paket från H&M,
vi borde ju bli sponsrade så mycket som vi köper där.
Men känns som om de har något till oss alla, alla olika stilar och färger.



 Klicka på de små bilderna för att se större

Wiggo fick en ny heldress från "Barbapapa" och denna gång var det Barbaskön som var på tröjan,
han är den barban som jag gillar bäst! Han är kreativ och skapar och målar!
Wiggo gullet är jättesjuk, han är ledsen större delen av dagen,
men lyckades fånga några good moment!
Tyckte han blev så fin på bilderna, trots feber och sjuka..
Byxorna ser försmå ut på bilden, men de är lagom,
han sitter väl på något konstigt vis så de dras upp:)
köpte byxorna i 86 och tröjan i 80, tröjan var stor.

Fick massa mer kläder, men jag orkar inte blogga om det,
jag måste tvinga mig själv till detta inlägg..
Därför ja inte har komenterat hos er, jag orkar verkligen inte :(
Tar igen det sen, ser ju alla era inlägg på bloglovin!

Själv har jag kännt mig lite bättre idag, snorig såklart, men känner mig inte febrig.
Däremot har jag fått så jäkla ont i lungorna, får alltid det när mina förkylningar går över,
och det beror på den eländiga hostan!! hatar den..

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och sen sova!

Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Så himla fiiin! :D Som alltid, går aldrig skriva något annat.

2010-03-02 @ 21:44:58
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Han är juu så fin eran pöjk!!!

Han passa jätte bra i kläderna ju...Barbapappa mmm så vackert:-)

Barba skön och barba zoo och den där röda vad han nu heter gillar jag:-)

Eeh jag gillart!!!

Kram på er!

2010-03-03 @ 23:29:27
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Fick kolla på korten igen..kolla det sista kortet, Jag dör så charmig kille alltså!:-)

Kan ju inte låta bli och le!

2010-03-03 @ 23:31:01
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0