Walk with a friend


Kom precis in efter en promenad med en vän, så skönt det var,
luktade regn blandat med sommar och blommor.
Tog den här bilden på den lilla snigeln, så söt hihi.

Tack för alla era fina kommentarer, har sagt det förut men tåls att säga igen,
jag uppskattar varje ord ni lämnar efter er ♥ utan er vore bloggen bara en enkel dagbok.
Nu ska vi se på skräckfilm, wiie hoppas man kan bli rädd någon gång,
tycker att utbudet på skräckisar har dalat något förskräckligt,
tror jag ska bli spökjägare, och uppleva äventyren själv hehe.

Wiggo har varit glad idag, ovanligt gosig, men det är ju bara ett plus,
i morgon ska vi till VC, vi fick stå utanför tydligen.. pga smittorisk.
Vill bara veta vad som är fel, är det koppor eller är det allergi?
vet inte vad det kan vara annars, ser iaf precis ut som koppor.

Nu ska jag kika in på era bloggar, och förhoppningsvis lämnar jag spår efter mig ;)
Godnatt alla fina vänner, tycker så mycket om er alla!!


Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Det är ju underbart och gå på kvällen, känna doften som blir efter och under ett regn, den är väl att betala för nästan!??

Skönt och få lite egen tid och mysa med en vän oxå!

Ska nu få stå utanför vc imorgon?:-)

Hoppas ni får reda på vad det är! Så pojken blir bra snabbt!!!

Kramar!!

2010-06-08 @ 00:21:57
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Therese

Min mobil har en värdelös kamera som inte duger till mycket. Sååå trist. Tyvärr är kameran som gick sönder över 2 år och värd strax under 1500 så det är inte värt att ta det på hemförsäkringen heller. Jag hoppas vi kanske kan fynda någon på sommarrean sen.

2010-06-08 @ 09:38:21
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till Vincent

Vad mysigt att gå i regnet. Jaa visst luktar det gott då?? :):)

Hoppas ni får reda på vad Wiggo har idag och att det snart är borta!

Hehe lite kaos blir det med barn + hund, men det går sålänge jag har tålamodet kvar. Bökigast är faktiskt när man ska på promenad.. jag hoppas jag klarar av det, vill inte göra mig av med hunden :(



Kram Kram

2010-06-08 @ 13:15:00
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0