Villervalla nytt


Idag fick vi hem nya kläder från Villervalla, vilken tur att jag handlade nu innan rean kom,
såg när jag kollade nyss att det nästan inte fanns ett plagg i storlek 86 kvar.
Verkar som att alla har storlek 86 just nu hehe
Wiggo har ju haft den med ränder innan fast inte i storlek 86.
Älskar dessa färgglada färger, höstkollektionen är tydligen mer i murriga färger,
lite synd tycker jag, jag älskar ju ViVas färger..
men men..något ur höstkollektionen ska jag nog kunna hitta :)
Vi får se när den dyker upp hehe

I övrigt har jag haft migrän hela dagen, har tillbringat min dag inne i sängen
och mått illa som tusan, nu har det iaf börjat släppa.
Tråkigt när det är så fint väder, men huvudsaken Wiggo kommer ut.
Vilken tur att han har två föräldrar :)


Kommentarer
Postat av: caroline

Hehe.... man borde scrolla ner först, nu såg jag ju att det var även shorten hihihi. Älskar alla randiga saker de kommer ut med, stjärnorna med visserligen men radnigt är väldigt snyggt!

2010-06-30 @ 15:14:51
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Åh massa fint!!!

Älskar dom där tröjorna, Så fin han ska bli er lilla skatt!!!

Kram på er!!!

2010-07-01 @ 23:07:11
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0