Väntar..


Bild tagen på Wiggos 1års dag, Kläder Villervalla

Ikväll kommer mina skatter hem igen,
äntligen som jag har längtat...

Det har varit riktigt skönt att vara ensam, det tänker jag inte sticka under stolen med,
men när allt kommer omkring vill jag gärna ha min lilla familj nära mig.
Fick nyss prata med Wiggo, han var hungrig och skulle precis äta,
saaaaknar min skatt!!!

Idag har vi tjejer här hemma slappat, och kommer nog göra det tills ikväll.
Jag passade på att dra ut spisen och rengöra, brukar göra det en gång/år,
och nu var det dags, var inte alls skitigt, men likabra ändå, åker in så mycket kattmat därunder,
vet inte hur, men men :)

Vi funderar på en picknick ute i det gröna..

Hoppas ni har en skön söndag!
Massa speciella pussar och kramar till min fina syster, bästa vän och kusin Maria,
vet ju att hon läser här ;)

Kommentarer
Postat av: Maria.B

Hoppas ni har haft en fin dag, blev det någon picknick?

Hoppas även att dina fina har kommit hem nu och att allt har gått bra för dem. Klart att det är skönt att få lite egentid ibland för det BEHÖVER man...men ack så mysigt det är när de kommer hem igen :)



TACK för den lilla speciella hälsningen, du e så gó. Jag älskar dig kära syster <3



Kram

2010-06-06 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0