Tack ♥



Detta pysslade jag med igårkväll, jag målade den här ljusstaken (?) vit,
förut har den varit i mörkbrunt trä, fint också, jag älskar mörkbrunt trä,
men nu var det dags för en förändring.
Puffade upp kudden också, så ni ser hur det hela ser ut tillsammans.



Tack alla ni fina läsare för att ni har kommenterat så mycket fint till mig.
Jag har varit så glad så jag längtat efter att få logga in här och se vad ni skrivit,
mycket roligare att blogga med respons.
Har inte hunnit kommentera i era bloggar än, men ikväll när W somnat ska jag ta mig en titt.

Det blev shopping idag och nu ligger det nya påslakan och en härlig pläd här brevid
och väntar på att bli använda, jag är så nöjd med pläden! Ett riktigt kap.
Påslakanen är jag såklart också nöjd med, men de skulle gå att hitta vartsom.

Nu ska jag laga till lite kalopps, var ju evigheter sedan man åt det,
tror inte jag ätit det när Wiggo varit i livet ens, men gott är det :)
Det tar ju några timmar på koktid, men om jag sätter på det nu är det klart lagom tills ikväll.

Snart kommer mina föräldrar hit på en fika, mamma har varit i Helsingfors och kanske,
kanske finns det någon liten present till oss? :D

Detta pysslade jag med igårkväll, jag målade den här ljusstaken (?) vit,
förut har den varit i mörkbrunt trä, fint också, jag älskar mörkbrunt trä,
men nu var det dags för en förändring.
Puffade upp kudden också, så ni ser hur det hela ser ut tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Åh tack sötnos :) hihi.

Sånna där komentarer behöver man höra,

mycket av såhär mot slutet av graviditeten haha :D



Vilken fin ljustake :)

Duktig du är ;) hihi.



kram

2010-06-02 @ 16:51:15
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Bella

Läcker ljusstake!!!

Vad blev det för färg på pläden till slut?

Synd att jag precis kommit hem från Linköping :0( - kallops lät ju inte helt fel!!! ;0)

2010-06-02 @ 18:34:41
Postat av: Hanna

Oj, vad fin ljusstaken var...Var har du hittat den? Hoppas det är fint med er!

Kram

2010-06-02 @ 20:09:46
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Postat av: Annah - livet som tvåbarnsmamma

Superfin ljusstake!



Ja visst är det frustrerande när dom inte äter, men det hade man säkert inte heller velat göra om man hade massa tänder på väg upp :/. Gör nog ruskigt ont att tugga då.



kram

2010-06-02 @ 20:32:15
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vad fin den blev!!! Älskar den där lilla grejen på ljuset du fixat dit!!!

Du får ju till de så bra!!!

sv: jag älskar skona...hur ofta hittar man sköna skor med lite klack? Typ aldrig...de fanns i vita oxå eller mer gräddvita...ärligt så är jag sugen på dom med men då strYper väl gubben mig om jag nämner det:-D

kram på er!!!

2010-06-02 @ 23:13:51
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack snälla för din kommentar på min blogg. Ja, man får nog fortsätta tjata och säga nej och så hoppas att bitandet ger med sig snart. Igår bet inte Mira någon på hela dagen. Det var roligt att se.



Åhh...va mycket fint du verkar ha i ditt hem. Jag blir sugen på allt! Älskar stjärnor så dina kuddar blev jag verkligen spekulant på:)



Kram o ha det så skönt i solen!

2010-06-03 @ 08:29:53
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: sofia

Hihihih ja det gjorde ja viss, men det va detta inlägg ja skulle kommenterat ang denna skit snygga ljusstake.. :D inköpt från?



Kram

2010-06-05 @ 00:18:07
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0