Surf surf *klick* *klick*

Ibland har man tråkigt.. vad gör man då? Surfar runt i cybervärlden.
Ja, det är iaf vad jag sysselsätter mig med just nu, och som alltid är det något som klickas hem.
Tänk vad mycket man hittar, jag har hittat så mycket så jag skulle behöva miljoner,
om jag skulle få allt. men oftast känner jag att jag inte behöver köpa sakerna,
utan kan nöja mig med att titta runt på sidan och ibland lägga ner i korgen,
för att sen när man tittat igenom allt och lagt det man önskar i korgen, bara klicka bort det.

Ibland ser jag något som jag ABSOLUT måste ha, det är inte så ofta (FAKTISKT)
som jag verkligen ser en guldklimp, som jag inte kan sluta tänka på, men det händer.
Oftast köper jag den inte på direkten utan ger det en natt,
och om jag märker att jag inte kan sluta tänka på "saken" då slår jag till direkt dagen efter :)

Sen har vi ju listan också.. min otroliga lista med saker som jag inte kan leva en livstid utan haha
Den betar jag av då och då, lite varje månad är min filosofi.
Den prickiga Polka serien står på listan, den är ju bara såå jag.
Ett soffbord har stått på den listan läänge, minst 3 år, de går bara inte att hitta "DET"

Men men även idag slank något ner i korgen, VAD får ni se när det dyker upp hemma.

Nu ska jag sova Natti ♥


Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Hihi

Lustigt sådär med att shoppa lite på "skoj" kan jag med göra... sen bara gå till nästa sida:-) Något kvinnligt syndrom?

Ska kolla upp dom där skedarna, dom var ju hur söta som hellst, tallrikarna med!!!

Kramar!



+

2010-06-24 @ 09:32:32
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Michelle

haha, så gör jag också, men det är väldigt sällan jag köper nåt!! Men att bara kolla, det är det bästa.

Kram

2010-06-24 @ 20:23:53
URL: http://MsDemoch.wordpress.com
Postat av: Cattis

Ja, hon verkar väldigt glad i den faktiskt. Idag körde hon ner handen i min kebabrulle, men riktigt så kul ska vi inte ha det, kebab får hon allt vänta med ;)



Tack förresten, och nu är internet igång :) härligt.



Det där med att klicka hem saker är väldigt lockande. Skulle jag klicka hem allt jag inte kunde sluta tänka på så skulle jag gå under pengamässigt. Jag blir som tokig i affärer, nätet eller ej. Haha, men man blir ju så glad av lite shopping :)



2010-06-25 @ 00:12:17
URL: http://mamace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0