Sommar = bra vanor

Jag har en tendens att alltid leva sunt och bra på sommaren,
sen när hösten och mörkret, snön och regnet kommer, så går jag nästan i ide.
Jag kurar ihop mig i soffan och kollar på film, mestadels av tiden.

Nu är det ju sommar och för mig i morse innebar det,
en powerwalk och ett joggingpass, Wiggo vaknade kl 05 så jag hyade gott om tid.
Efter en skön dusch, åt jag den härligaste frukosten på länge,
knäckebröd med keso,skinka och ägg + en hallon,blåbärs smoothie.

Vi tog en sväng till en lekpark, Wiggo var verkligen eld och lågor.
där stannade vi ett bra tag, och nu ska vi inta en lunch med,
kyckling, sommarsallad, grillad potatis och senapsdressing.
Wiggo ligger och sover i sin vagn, perfekt när maten ska intas ;)

PS. några har undrat om Wiggo bara har koppor i ansiktet, svaret är NEJ,
han har fullt överallt precis över hela kroppen,
men de är inte lika stora och röda som i ansiktet, han har inne i örat t.o.m
och under fötterna hehe..

Ta hand om er

Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Gud vad hurtig du är då!

Jogga är ju rena döden, power walk är såå skönt!!!

Kram på er!!!

2010-06-11 @ 00:34:36
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilken hurtbulle du är!!!

Hallon, blåbärssmootie lät ju inte helt fel!! Själv har jag fått dille på att käka melon - särkilt kl 2.00 på natten när jag jobbar! Då smakar det alldeles underbart!!!

2010-06-11 @ 16:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0