Samlingsporslin



Så vackert porslin ♥ Jag vill ha allt NU :)

Jag har hittat det porslin som jag vill ha i mitt kök.
Jättesött porslin från danska IB Laursen,
som vanligt är det Danskarna som fångar mitt hjärta,
är absolut inte första gången, jag älskar allt som danskarna gör (tydligen) hehe..

Priset är ganska dyrt, så därför passar det perfekt som "samlarporslin"
Hoppas bara inte att sortimentet hinner försvinna innan jag hinner köpa det :)
Man kan ju önska i present osv.

Så roligt när man äntligen efter flera års letande, hittar det porslin man drömt om!
Mina tankar har hela tiden varit: LJUSROSA & VITT nu blev det ljusrosa med vita prickar, perfekt!


Kommentarer
Postat av: caroline

Guuuu va fint!

2010-06-21 @ 13:47:41
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Jätte fint! Härliga färger... Blir sugen på att fika:-)

Kramisar!

2010-06-21 @ 21:31:19
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0