Mulet

Hej på er!
Vad roligt att så många har svarat på "lyktproblemet"
Jag vet precis vad jag ska välja hihi, kanske är det någon av de jag skrev om,
eller kanske är det någon helt annan.. den som väntar på något gott...


Igår sken solen och vi var ute hela dagen, Jag tänkte att Wiggo skulle bada i poolen,
men han vägrade, men han hade kul med sin nya gräsklippare iaf :)
Idag är det mulet och vi har redan varit ute, tidigt i morse och lekt,
då sken solen, men nu är det moln moln moln.. så tråkigt.

Hur har ni det då? har ni solsken hos er?


Kommentarer
Postat av: anna

idag är de lite tråkväder ute. regnet kom ikväll. hoppas på bättre väder i slutet av veckan då ja hoppas man kan va ute o leka =)

2010-06-14 @ 22:13:48
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0