Mulen Tisdag


En bild från häromdagen, då Wiggo hjälpte mig att öppna paket,
kan verkligen rekomendera hans tröja till er alla, den är ifrån H&M,
och verkar vara underbart skön, finns i massa härliga färger,
sen är den ju snygg också ett plus i kanten ;)


GOD MIDDAG ALLA SÖTA LÄSARE


Idag är det mulet här i Linköping, men vad gör det, vi har fullt inbokat hela dagen.
Vi ska ta tag i våran vind och rensa ur där ordentligt, massa som ska till tippen,
och Wiggos alla bebisprylar/kläder ska läggas undan i lådor.

Under vintern har vi varit så dåliga på att packa ner sakerna "fint" i lådor,
vi har mest bara kastat in allt, så igår när jag skulle upp där och leta efter en sak,
tog det stopp precis vid dörren = "Dags att ta tag i"

Först ska vi äta kycklinggryta och ris (mums),
måste också hinna iväg och köpa påslakanen och den där pläden jag behövde er hjälp om.
Tur att två personer har hjälp mig med plädproblemet , guld värdt, har nästan bestämt mig för en färg nu.

Hoppas ni i andra städer i landet har strålande solsken, eller är det kanske mulet överallt?
Om ni undrar varför det inte är så mycket bilder längre, så är det för att min kamera har tappat blixten,
den har totaldött, bilderna blir så mörka och fula, måste verkligen skaffa mig en ny kamera.
Så typiskt, fast å andra sidan har jag haft min kamera sedan år 2006, så det är väl dags antar jag.




Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Sötisen!

Tröjan var jätte fin, måste titta efter en sån till Lowe ;)

2010-06-01 @ 17:19:36
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Din son har så fina kläder :)

Hehe jo men sånt är faktiskt rätt roligt att läsa hihi Allt bra med er?

2010-06-01 @ 17:33:58
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Bella

Här har solen skinit samt stundvis varit mulet! Så skönt att det börjar närma sig sommar!

Vad duktig du är som fixar och grejar en massa hemma. Du är så duktig på inredning. Borde kanske bli inredare!!!??

2010-06-01 @ 17:52:30
Postat av: Sanna

SV: Ja, det är jätte skönt och tack så jätte mycket föresten.

2010-06-01 @ 19:47:55
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: EVAMY - Mamma till Alva och bebis i magen!

men duhar väl en bra kamera på mobilen som du kan använda sålänge? hade du inte 8mpix på den?

2010-06-01 @ 19:56:04
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hehe ja verkligen :) Hur är det med er?

2010-06-01 @ 20:58:05
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0