Kika in

Jag beställde ju en klänning ifrån Nelly.com
Som ni kunde läsa om häromdagen, och jag är förvånad hur fort den kom hem till mig.
Tog bara en dag. Deras kundtjänst måste vara superbra.
Har aldrig beställt därifrån tidigare, men kommer absolut fortsätta med det,
de var jättegulliga och skickade mail om allt som hände,
så att jag som kund visste precis vart mitt paket befann sig.
finns hur mycket snyggt som helst kolla bara in deras skor.. finns i alla smaker.


Det finns allt ifrån assesoarer till skor från topp till tå helt enkelt.
Om jag fick välja ett par skor skulle det vara dessa par, så läckra

Kommentarer
Postat av: gammla grannen

skitsnygga skor, skulle jag också kunna tänka mig:P Nelly är bra faktiskt! ett stort pluss är ju att dom har barnkläder med så man kan beställa till alla samtidigt:D

2010-06-06 @ 06:52:49
Postat av: Frida

Jag brukar inte beställa kläder så ofta men ska jag beställa så är det nelly som gäller för mig :) Har blivit nöjd alla gånger hittills ;)

2010-06-07 @ 22:34:46
URL: http://friida88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0