Godkväll


Har precis tittat på "Click" så jäkla sorlig film, har sett den förr,
men det går inte att se hela, jag får tårar i ögonen hela tiden.
Usch vad hemsk den är.
Jag har köpt nya Villervalla kläder till Wiggo, ska visa dem när jag kommer hem.

Idag badade vi och Wiggo var värre än vanligt han verkligen dök som en fisk i vattnet,
enda tills en broms kom och bet både Wiggo och mig.. aj aj.. jag tog Wiggo och sprang in,
trodde det var en geting först. Men men det gick bra men gjorde riktigt ont.

I morgon är det midsommar, hoppas ni alla får en helt underbar dag/kväll utan regn.

Så roligt med så många nya besökare, ni är såå välkomna ♥
Love you all


Kommentarer
Postat av: Buffy.dk

Åååh äntligen någon som håller med mig! Jag kan inte se den filmen :(

2010-06-27 @ 11:22:29
URL: http://buffy.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0