God kväll!


Jag beundrar verkligen Leila, hon gör alltid så goda maträtter och barkverk, hon är helt klart min favorit bland alla kockar på tv. Hennes bok är helt underbar, man dregglar sig igenom bild efter bild av godsaker. Sen är ju hon den enda tjejen (nästan) och dessutom använder hon sig alltid utav så fina skålar & fat mm.. rosor, rosa lantligt.


Hej på er!
Känner mig bränd om armarna, det är så typiskt, det blir alltid så för mig,
känns som att hela jag kokar varje gång jag har vistats i solen någon dag.
Den här dagen har inte varit så mycket annorlunda än de andra,
sol, bad, god mat och latdagar, men det är som det ska vara när de är sommar, iaf enligt mig.

Jag sitter som klistrad framför tv:n på kvällarna när de sänder bröllopsspecial,
jag är helt till mig över bröllopet mellan Viktoria & Daniel,
nästan som att jag kände dem och själv är bjuden. Kan inte hjälpas, de är ett med folket eller hur?
Ska bli så spännande på Lördag, och jag tror inte att jag är ensam om att tycka det.

Ikväll ska jag hoppa i säng tidigt hade jag tänkt, ska bara kolla lite vid datorn först
(så låter det alltid och snart är kl 02 haha) men sen ska jag verkligen sova,
är jättetrött efter all sol.

Och vet ni vad, jag har något speciellt att visa er i morgon, hold on!!


Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Leila är min favvo med! Hon får allt att se så underbart ut!!

Spännande, vad det är du ska visa imorgon!!:-)

nyfiken:-)

Härliga dagar ni har!!!

Vi kommer och solar och badar vi med;_)

Kramar!

2010-06-17 @ 22:19:05
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Bella

Tror vi har lite lika smak. Jag gillar också Leila. Brukar följa hennes program på tv och bröllopet ska bli jättekul att se!!! Skrev uppsats om familjen Bernadotte på gymnasiet så sen dess tycker jag det är extra kul att följa vad som händer.

Låter som ni har härliga dagar med sol, bad och god mat! Härligt! Njut!!!

2010-06-18 @ 10:06:46
Postat av: Anette

Ja Leila är verkligen grym! Gillar bilden med henne, Mateus Ostronskål och en Kivi, snygg mix :)

2010-06-18 @ 22:38:35
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0