Girls night..

Igår fick jag sällskap wiiee..
hade en härlig tjejkväll med god mat och mycket skratt.
Målade naglarna rosa såklart :)


Som ni säkert har förstått så är ordning A och O för mig,
men så är jag ju Jungfru också ;)
Så i morse plockade jag ut alla Wiggos kläder och strök dem, gjorde rent i hans byrå,
och vek in allt fint igen, tycker om att göra sånna där småsaker som ändå märks,
för den som öppnar byrån nästa gång.
När jag ändå var i farten strök jag all annan tvätt också,
så nu känns det fräscht och slätt.

Nu sitter vi och slappar och ska snart käka lite,
undra vad som händer idag?
något speciellt förhoppningsvis eftersom det är Girlsweekend.
Just nu underhåller vi oss med "Paris Hiltons BBF" och senare "The Hills"

Hoppas att ni får en mysig lördag

Kommentarer
Postat av: Isabel

Åh, jag är likadan, vill gärna ha allt i ordning. Satt själv precis och vek bebisens kläder, tänkte att jag skulle stryka dem nästa vecka men jag behövde klädstället :D

Tack så jättemycket! :)

Kramar

2010-06-05 @ 14:38:14
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0