En liten fågel hade viskat i mitt öra..

.. att vi skulle få presenter ifrån mamma (som varit i Helsingfors)
Och så rätt jag hade, Wiggo fick en fin t-shirt ifrån LEGO
jag fick ESCADAs nya sommardoft, den har jag önskat mig :)
den passar fint i min samling ESCADA parfymer, älskar deras dofter,
har nog haft alla parfymerna utom en, den har min syrra haha.
Den här doftade ljuvligt och kommer användas hela sommaren kan jag lova!

Var så roligt att mamma o pappa var här idag,
de stannade extra länge och vi fikade på goda bullar,
och Wiggo levde apa, och skulle visa allt han kunde för mormor o morfar,
sen tittade vi på "Drömkåken" som gick på tv, haha hade glömt hur rolig den är.




BTW paketet som vi fick var nog över 1,5 meter stort,
och gissa vad som fanns däri? konstväxter som jag beställde eftersom jag inte kan ha levande växter för jag glömmer bort dem och de dör stackarna, lika bra att investera i riktigt fina konstväxter,
man ser inte ens skillnad, ska visa er i morgon. Var ett jättestort träd också haha,
eller vad säger man? stor hög växt! Det blev så mysigt här hemma nu, med lite grönt igen,
och självklart lite rosa också ;) Jag kommer aldrig mer köpa levande växter igen,
kanske någon enstaka, men ändå ;)

Näe nu ska jag kolla på "7-Heaven" och i morgon ska jag njuta av att vara ensam hemma tills på söndag!


Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vilken fin tröja wiggo fått!! Jätte söt!

Den där parfymen luktar sååå himla gott ju!avis

Vilken snäll mamma du har:-)



Hihi har du inga levande blommor?;-)

Hade inte jag förut heller, bara plast men så fick jag skäll... så jag har hmmm... 2 ialf;-)



sv: ja funderade först på och visa kläderna men dom är rätt "tråkiga" en färgade bas saker typ och 2 jeans leggings så då tänkte jag att ingen ville se:-D

kRAMAR!!!

2010-06-02 @ 23:52:54
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Nej systrarna grön finns inte i öret:-/

Men undra om det har dom här i stan kanske finns 2 roliga men otroligt dyra blom.affärer, ska nog kika:-)

Jättesöt ju!!

2010-06-02 @ 23:54:44
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Vad fin tröja!

Åhh den där parfymen luktar ju sååå gott!!

2010-06-03 @ 10:22:27
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Signe

bra tips, ska nog oxå köpa plastblommor! mina bara dör jämt, känns så onödigt att köpa nya hela tiden!

2010-06-03 @ 14:31:47
URL: http://mammasigne.blogg.se/
Postat av: Anna

Escada gör verkligen underbara parfymer. Vilken bra smak du har! ;)

2010-06-03 @ 16:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0