Cerise


Nästan hela mitt hem går i vitt, ljusrosa, brunt och guld, förutom köket.
Mitt kök är en utstickare, där samlas modern design tillsammans med svart, ceriserosa, vitt och silver.
Vet inte varför det har blivit så, mitt kök har inte alls samma inredningsstil som resten av hemmet,
men jag tycker det är kul att blanda lite.
Nu till saken, jag har letat efter ceriserosa ljus till mina gjutjärnsljusstakar i köksfönstret,
och igår fick jag två utav min mamma, precis den färgen jag ville ha.
Och bättre än bäst var att det var räfflade ljus,
antar att hon har köpt dem inne på E-teak i Linköping, köpte vita räfflade ljus där i höstas.
Älskar räfflade ljus, det är liiite snyggare än vanliga tycker jag ;)

Ser ni vilket vackert silkespapper de ligger i, härliga hjärtan i alla färger.
Bättre än det vanliga "bruna"


Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Jätte fina ljus, härlig färg!!

Jag har oxå olika stilar i rummen typ:-)

fast det har sin charm tycker jag när man blandar!

kramisar!

2010-06-23 @ 00:32:55
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: gammla grannen

gillar också mest dom reflade ljusen, och visst blir man glad när dom slår in saker man köper lite finare, eller om man får en finare pappåse! det är lite töntigt, men man blir lite gladare liksom:P är det inte för tunt kan du ju gör en liten hjärttavla av det :D kramar

2010-06-23 @ 09:41:38
Postat av: Michelle

Ni har det såå fint hemma! :)

En liten fråga bara, hur tusan få du Wiggo att inte riva ner allt det tjusiga? Vi kan inte ha en pryl under 1 meter..

2010-06-24 @ 23:34:54
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0