Vad är nu detta?



I hela mitt liv har jag velat ha lockigt hår, men det har jag aldrig haft,
 så locktången har gått varmt hos mig.
Efter att jag fick barn började mitt hår bli smålockigt, skumt som bara den men så var det.
Nu är det fullt av korkskruvslockar i mitt hår, vart kommer de ifrån? haha
Jag välkomnar dem med hela mitt hjärta, men är så skumt.. från rakt till lockigt på något år?
Efter att jag har duschat och om jag inte gör något med håret utan låter det lufttorka så ser det ut såhär.
me like :D

Jag har inte rött hår, fast de ser ut så på bilden, har mörkbrun!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh, gud vad fint! Jag vill också ha lockigt hår... Hoppas jag också drabbas av en sådan förändring :)

2010-07-02 @ 22:03:40
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Grattis till lockarna!:-)

Det kan bli så efter graviditeten med alla hormoner och så, Vissa som har lockigt kan få rak osv!

Jätte fina lockar ser nästan ut som tång lockar så du ska vara nöjd som fick så fina lockar!!:-)

Kram ifrån oss!!!

2010-07-02 @ 22:46:53
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till Vincent

Superfint! :):)

2010-07-03 @ 09:56:44
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: mam.

Kul att du äntligen har "upptäckt och accepterat" att du har självfall som förstärkts efter graviditeten. Låt bli att dra ut lockarna med plattång det är snyggt med lockar.

2010-07-03 @ 12:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0