Turkost


Igår hade mormor och morfar med sig något trevlig till Wiggo,
nämligen lite nya kläder. Allt i turkost, som jag tycker är en härlig färg.
Jag hatar egentligen blått, men ljusblått och turkost gillar jag skarpt.
Tröjan är ifrån Ej sikke lej och T-shirten ifrån Minymo.

Nu ska jag sova, kommer bli en lång dag i morgon, C ska jobba hela dagen,
och jag ska tampas med våran "nya" Wiggo, undra vart den gamla är? ;)
Sen ska jag ta och påminna mig själv om att köpa dörrar till bokhyllan snarast *phew*
trött på att en liten trotskille står och river ner allt som finns där.
Får bli ett besök på IKEA så fort vi hinner.
Fast han är så go min lille pöjk, man kan bara inte vara sur på honom längre än en blinkning :)

Sen kan jag ju tala om för er att bloggen kommer göras om,
vet ej när, men jag har hittat lite nya häftiga saker som jag vill prova hehe
så ni inte blir förvånade, trött på rosa nu tyvärr!
Jag tröttnar fort

Natti ♥


Kommentarer
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Super fina :D

2010-07-11 @ 10:48:27
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vad gulliga din mormor och morfar är som kommer med så fina presenter WIggo!!!

Super fina, Vincent gillar den med flygplan;-)

Du kommer bli så fin i dom!

Kramar oss!

2010-07-11 @ 17:07:56
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0