svettigt värre

Wiggo och jag var nyss i lekparken, ärligt man ska inte klaga MEN
det är för varmt för att vara ute, Wiggo blev genomblöt och jag nästan likaså.
Vad ska man göra när det är såhär varmt.. får vänta tills ikväll.
Inget bad har vi heller, (äkta bad med sandstrand) hatar Linköping!
Vägrara bada i äckliga konstgjorda vattenhål.. 
Jag vill till Motala nuuuu Varamon och Bromma ♥

Jämför tinnerbäcksbadet i linköping, med äcklig asfaltsbotten
mot
4 km lång sandstrand i varamon & Bromma
Nordens största insjöbad eller va de nu är :)


Kommentarer
Postat av: Sparris

Visst är det underbart att bo i Motala... iaf på sommaren ;)

2010-07-02 @ 10:10:21
Postat av: Maria.B

Jag vill också till Bromma...kommer du ihåg alla sommrar som vi var därute allesammans? Saknar...

2010-07-02 @ 10:19:02
Postat av: En bit av oss

Tack så mycket!:)



Vilken söt liten prins du har.Kram

2010-07-02 @ 10:25:14
URL: http://enbitavoss.blogg.se/
Postat av: Angelica - tvåbarnsmamma, o lillasyster i magen <3

usch ja...denna värme är olidlig, o varmare ska det ju bli nu i helgen :/ men jag tackar o bugar för varamon! bara placera en brassestol i vattnet å sitta där...skönt avsvalkande!



p.s nästa gång du är gravid (eller om) försök att inte pricka in så du går höggravid under en sommar ;)

2010-07-02 @ 10:59:17
URL: http://quinnys.blogg.se/
Postat av: Bella

Du är alltid välkommen till Motala!!! :0) Hör gärna av dig om du kommer hemåt! Vore kul att ses!

2010-07-02 @ 11:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0