Soup



Härlig soppa a´la Stine med paprika, färskpotatis och korv  (läs: rester)

Hej mina vänner! Det blev visst inte så mycket bloggning idag,
men jag kände mig så dålig i eftermiddags att jag blev tvungen att vila några timmar.
Nu känner jag mig helt återställd ifrån förkylningen, förutom att jag är täppt,
men det kan man ju knappast skynda på. Det försvinner nog inom några dagar.

Idag lagade vi till en otroligt god soppa (tro det eller ej) med innehåll som:
färskpotatis, korv, paprika, syltlök, tomater, vitlök och gräslök.
Vi rensade kylen lite och se vad vi fick ihop,
till soppan gjorde vi krispigt ugnsbakat bröd med parmesan och vitlök,
det var nästan det godaste :)

Nu när vi är barnfria, ska vi slå oss ner med lite efterrätt och titta på film.
I morgon får vi besök, och då måste vi vara pigga.
Hoppas ni inte tröttnat på mig när ja knapt bloggat alls, får skylla på sjukan ;)

Ha en underbar kväll


Kommentarer
Postat av: mam.

Det där såg väldigt gott ut!

2010-07-18 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0