Söndagskväll

Hej på er, här regnar det som bara den,
hoppas det hinner gå över tills på Tisdag då vi ska till huvudstaden.
Idag har jag bara varit inne och städat, Wiggo killen är lite krasslig,
lite feber och mycket mamma, jag har ännu inte blivit helt frisk.
katterna fortsätter sina små bråk på kvällarna, men på dagarna går det hur bra som helst.
Chris jobbar och jag har min syster här på besök som lite sällskap.
Igår skulle vi titta på en komedi, men blev 10 min sen slocknade vi,
kanske gör vi om det ikväll, fast förmodligen ser hela filmen.
Snart kommer Chris hem, då motags han av ett renstädat hem, vilken lyx.

Längtar efter alla kläder ifrån H&M,
i inlägget nedan fick ni se lite gobitar som jag köpt,
klänningar behövs verkligen i min garderob till hösten,
har massor med sommarklänningar, men inget till hösten.
En kjol ska jag leta efter i Stockholm, ännu en sak som jag behöver.
Jag älskar att köpa nya kläder, och så glad man blir, helt otroligt,
kan leva på det minst en vecka ;)

jag tittar på "Nakna kocken i Sverige" just nu och han lagar svensk mat,
det är fisk, gräddfil och dill i alla rätter han lagar, det är kanske svenskt.
Jag har ganska tråkigt, inte många kommentarer längre,
och när jag har tråkigt får jag lust att göra om i bloggen :D

Nu bjuder jag på lite kvällsbilder på Wiggo
när han har sin nya pyjamas ifrån Polarn & Pyret




GOD NATT


Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Men lilla Wiggo, KRYA PÅ DIG och på dig med Stine! Den där förkylningen eller vad det nu var satt i som bergen, och hade hosta i 2 veckor efter... Hoppas ni alla är friska tills ert äventyr på Tisadg!!!

Jätte söt Wiggo är i sin nya pyjamas!!

Shopping är ju liksom livet, Behadlingshem? Nja inte än:-D

kRAMAR!

Förresten när skulle erat hm paket komma?



2010-07-25 @ 21:48:20
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: mam.

Va fint du har gjort här på bloggen igen väldigt effektfullt med svart/vitt och lite färg snyggt!!

God natt på dig Wiggo, va fin du är på alla bilderna.

2010-07-25 @ 23:23:29
Postat av: Anna - mamma till Vincent

Åå tack, hihi visst är han gosigt söt hihi :)

Vagnen ska vi köpa på babyproffsen, kostar på rean 899kr men annars 1195kr :) Finns massa fina vagnar till bra priser där just nu!!



Fin han e Wiggoplutten. Ser så mysigt ut att gosa där på golvet.. man bara vill ge honom en kram :)

Ny design på bloggen med. Skitsnyggt :)

Krya på er allihop och hoppas på sol imorgon så ni får en fin dag i Stockholm!

Kram

2010-07-26 @ 10:49:28
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: caroline

jätte fin pyjamas :)

2010-07-27 @ 15:58:12
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0