Rock vs Classic


Det är som dag och natt när jag beställer till Wiggo,
olika tillfällen ger anledning att ha olika stilar.
Gillar detta häftiga rockiga kläderna som nu finns på H&M.
Sen ett vardagligt plagg tröja med snygga
färgade ränder och beiga manchesterbyxor, så läckert.
På min tid var det modernt med manchester,
och jag tycker fortfarande att det är riktigt snyggt.
Fast jag vet inte om jag skulle köpa det till mig själv direkt, men till barn..
Jag är ju inget direkt fan till blått och
när jag tittar igenom bilder på "Dagens Wiggo" så syns det.
Turkost och babyblått gillar jag, har börjat gilla marint mer och mer,
men om det finns ett plagg i två färger vi säger att det finns i grönt vs blått,
då är valet självklart, jag tar det gröna utan att blinka. Det tar emot med blått hehe.
Men är nog likadan då det gäller tjejkläder,
om jag hade en dotter och det fanns ett plagg i rosa och grönt
så skulle jag ta det gröna utan att blinka, tycker inte att tjejer ska kläs bara i rosa.
Finns ju så många fina färger varför fastna för 2 ? :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg :)

2010-07-24 @ 17:13:10
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Så himla fina kläder det är till hösten!

Det där vänstra har jag med kollat på...sååå COOLT ju!

Hihi jag är oxå super blandad när jag köper kläder...allt ifrån sött till collt:-)

Men variation det älskar vi:-)

Kramisar!!

2010-07-24 @ 22:13:03
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Anette

Snygga kläder! Älskar att kunna ha lite olika stilar på Melvin :)

2010-07-25 @ 00:32:30
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0