Resan till Stockholm



Började dagen med strålande väder och solsken, kunde inte bli bättre efter alla regniga dagar.
Varje gång vi åker någonstans så kommer fotografen i mig fram, jag fotar allt jag tycker om,
så om ni hunnit tuppa av av tristess innan ni läst detta inlägg så ber ja om ursäkt ;)
Jag älskar att fota, och jag tycker att allt kan bli vackert, älskar natur och byggnader.


Efter 3 timmar var vi framme i Stockholm, allt är så vackert där..


Vårat första stopp var på Vetekatten, som hade en udda inredning,
här sitter jag i Kajutan hehe.. affärerna hade inte riktigt öppnat än.


Shopping för fulla muggar, när klockan var 5 började jag och syrran tröttna lite,
då gick vi ner till hamnen för lite chill, fötterna var ju inte i bästa skick direkt.


Nere vid hamnen hade de en stor båt som var en restaurang och fik,
var så mysigt med palmerna och utsikten, tänk att sitta här på kvällen.


Hade så ont i fötterna att ett svalkande dopp var ett måste för de stackars fötterna.
Men som sagt utsikten var så fin, så där kunde man sitta ett tag,
vi hade så många påsar att vi nästan inte kunde ta oss från stan till bilen,
plus mina 1 meters blommor.. herregud vilken syn.




Bye bye Stockholm..
Jag hade så tråkigt under bilfärden så jag satt och knäppte massa flumbilder,
dessa två var dock de enda som ni borde se haha
Om ni visste hur trött jag var här, slocknade på 2 röda när jag kom hem.




Kommentarer
Postat av: Angelica - snart trebarnsmamma ♥

kul med en liten resa sådär...skulle också begett oss till sthlm till min syster nu i sommar, men har inte blivit av då jag mått crap pga graviditeten :(



hoppas du/ni hade en trevlig resa! :)

2010-07-30 @ 09:05:13
URL: http://quinnys.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vilka fina bilder!

Så otroligt söt/vacker du är!!!

Förstår att ni hade det super, Blir avis:-)

Kramar!!

2010-07-30 @ 22:08:30
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Vad fin du är!!!

2010-07-31 @ 17:00:28
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0