Ovändning av kvällen



Alla har somnat utom jag (jippi)
Satt här och kollade på allt skräp på tv, när jag kom på att jag fick en ny tidning idag.
Så nu hoppar jag glädjeskutt för att alla sover,
finns inget bättre än att slå sig ner i djup tystnad och bara bläddra i en underbara tidningar.
Kan sitta flera timmar och fantisera om hur jag vill ha det.
Fredagsgott är det inte brist på här hemma heller eftersom vi fick en check på 60kr av OLW,
efter att jag hade skickat tillbaka deras äckliga chips som var gjorda utav ruttna potatisar uäck..
Så nu ska jag mumsa på lite chili cheeseballs.
Hoppas att eran kväll är lika härlig som min = avkoppling

PS. Några har undrat vart gardinen är ifrån, och jenny hade aldeles rätt,
det är ifrån Ellos och gardinen heter Kobbe, rea kostar bara 199kr FYND
Finns i rött, blått, grönt och beige, jag valde beige.

Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Åh vad mysigt du ser ut att ha det!

NJUT...

Gött med sheesbåls;-D

Kramisar!

2010-07-30 @ 22:19:05
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Mysigt det ser ut! :)



Sv; Ja, synd på fågeln, men rolig turk :P Hihi!

2010-07-30 @ 23:27:06
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0