Osämja



Brighten ligger och sträcker på sig lite

Godmorgon på er!
Själv har jag sovit max 3 timmar inatt,
vår nya katt har varit orolig, och jamat efter oss hela tiden,
så jag satt och kelade med honom halva natten.
Zelda våran gamla katt är en riktig bitch haha, hon fräser och slåss.
Men tydligen är det ganska normalt, då hon skyddar sitt revir,
lär bli bättre med tiden hoppas jag.
Ska köpa en annan kattsand idag också för han är inte van vid grovkornigt.
Blir mycket tjat om mina katter just nu, men de upptar tiden,
och jag är så glad över att ha en ny familjemedlem.
Annars verkar Brighten trivas superbra, han är framme lite då och då,
kollar runt och är en mycket kelig och kramgo liten (stor) kille.
Wiggo älskar sin nya katt, men han är så högljud så de blir rädda :)


Zelda vaktar varje steg Brighten tar, med klotögon-blick

Kommentarer
Postat av: Din mormor.

Hej Christin! Ta bort korjen att han kan krypa in och har ett egen lya!

2010-07-21 @ 11:39:25
Postat av: marlene

Hej! va fint du har gjort på din blogg. Gör du allt själv? jätte duktigt isånna fall. Önskar jag kunde designa min blogg lite bättre också.

Kram kram

2010-07-21 @ 15:24:53
URL: http://johnlittle.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till Vincent

Det löser sig alltid så småningom. Det tar tid att vänja sig :P

Mysigt med en ny katt hehe.

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen.

KRAM

2010-07-21 @ 20:39:25
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: Bella

Hoppas det löser sig snart med katterna!

2010-07-26 @ 23:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0