Måndag


En dekoration som jag knåpat ihop av: blomma, sand, pärlbollar,
silverkulor och en svart diamantboll,och så själva glaset såklart!


Godmorgon!
Natten blev ganska kort pga värmen,
vilket är rätt så jobbigt eftersom jag måste gå upp med Wiggo när han vaknar *Zzzz*
känner att mina ögon inte orkar vara vakna, men men får göra det bästa av situationen.
Wiggo verkar vara rätt trött han med så han somnar nog snart igen.

Det värsta jag vet med sommaren är alla äckliga småkryp.
Har redan hunnit med att hitta: en skalbagge, en spindel och 2 myggor.
Uäck säger jag bara, hatar småkryp!

Idag blir det ganska lungt på våran front,
C är iväg hela förmiddagen, så vi sitter ensamma här.
Nej nu måste min mage få i sig något, hörs sen
KRAM


Kommentarer
Postat av: Angelica - tvåbarnsmamma, o lillasyster i magen <3

Usch ja samma här, går inte sova alls pga denna värmen :(



sv: ja barnen de växer...snart blir den minsta 2 år, o sen den största 7, kan knappt fatta't :)



tack för din kommentar! sånna ord värmer.. jag känner mig dock inte speciellt fin för tillfället...tjock o svullen...men men, bara härda ut ;) gravkilona får man ta tag i senare :)

2010-07-05 @ 11:55:08
URL: http://quinnys.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

vad fint det blev :) duktig du är på att "knåpa ihop" små ting :)

2010-07-05 @ 12:02:10
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: marlene

Hej hej.. hoppas ni har haft en härlig helg?

Vilket väder!! helt underbart ju, för man får ju inte klaga, men lite regn här o där skulle nog inte skada nu. Värst är kvällarna som du också skriver. Hade värsta paniken igår pga. värmen. HUWA!!



Kram kram

2010-07-05 @ 13:07:25
URL: http://johnlittle.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Nu är hon fixar frasse igång... DU får ju allt så himla fint... skicka över lite idèer till mig...

Jätte fint och rent!!!

POK!

2010-07-07 @ 23:41:48
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0