Längtar ♥


Bild lånad utav min kusin. Brighten, är han inte bedårande? lilla B snart får du ett hem hos oss ♥

Idag kanske "lilla B" flyttar hem till oss, ska bli så kul,
jag tänker på det hela tiden, och har bunkrat upp med kattgott.
Fixat hans lådplats, och gjort iordning ett krypin åt honom, eftersom han behöver vila pga operationen.
Men min kusin sa att han var pigg, så det ska bli spännande att se lillen.
Känns som att jag ska få ett barn, och det är det ju på ett sätt, en till liten bebis att bry sig om.
Försöker göra allt för att han ska trivas, men det jag saknar är väl en stor klösmöbel :(
Är ju så attans dyrt, kostar ju flera tusen, om man vill ha någon hög.
Och eftersom detta kom så plötsligt så kan jag inte bränna mera i utgifter den här månaden.
Men nästa månad kan jag nog fixa till något :)
Nu kommer jag ha en svart och en vit katt, så coolt hehe..
Hoppas Zelda är snäll mot lilla B och tvärtom


Åhh jag läängtar till ikväll (kanske) !!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul med en till liten katt, hoppas de fungerar tillsammans :)



Sv: Älskar den platsen. Har spenderat många sommardagar och sommarkvällar där, både på bryggan och i vattnet =) Bor nära så det är lätt att gå dit när man vill.

2010-07-07 @ 12:54:43
URL: http://friida88.blogg.se/
Postat av: Bella

Åh, så kul! Förstår att ni längtar!!!

2010-07-07 @ 13:34:39
Postat av: EVAMY - Mamma till Alva och bebis i magen!

Är han van att ha en stor klösmöbel då? Annars kanske han inte behöver det..

2010-07-07 @ 20:32:20
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

å så söt! förstår att ni längtar :)

2010-07-07 @ 21:21:33
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vilken skönhet, Den ser stabil och jätte fin ut... vill bara gosa med katten:-)

2010-07-07 @ 23:52:15
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0