Härliga bilder









Fick nyss dessa underbara bilder ifrån mina föräldrar.
Vad härligt det ser ut, och vad mycket roligt Wiggo får uppleva.
De hade tagit en sväng förbi stranden i eftermiddags,
Wiggo tyckte det var jättekul med vattnet och sanden.
Finns det något härligare än en stor sandstrand och att höra vågorna gunga in mot land,
Vilken tur att mormor och morfar kan ta hand om Wiggo ibland som nu,
när man ligger sjuk här hemma, då har man ingen större lust att göra något.
Och Wiggo är så glad så fort jag säger orden: mormor och morfar,
idag sprang han till dörren när det ringde på :)

Min fina lilla kille, man ser verkligen hur stor han blivit,
han lär sig så fort, och kan redan så mycket,
och jag är så stolt att få vara hans mamma,
det går inte en dag utan att jag berättar för honom hur mycket jag älskar honom,
och hur stolt jag är att han är mitt barn ♥



Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till Vincent

SUPERFINA! :) Åh vad söt Wiggo är!!! :D du är lite lik din mamma asså hehe.

Jaa visst älskar man sitt/sina barn mer än någonting annat, det finns inget annat i världen! Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan min Vincent. Vad gjorde man innan han kom liksom? :P

2010-07-19 @ 09:46:58
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Åh vilka härliga bilder! :)



sv; Tack så mycket! :)

Nej, det är aldrig kul att se sina barn ledsna :(



Kramar

2010-07-19 @ 11:02:47
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Han ser ut att ha haft det riktigt mysigt hos mormor och morfar!!!

2010-07-19 @ 15:22:38
Postat av: Anette

Så fina bilder! :)

2010-07-22 @ 00:09:47
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0