Goodiebag


En pyjamas ifrån Fixoni, Nicke Nyfiken bok, Cars keps, bil som åker iväg av sig själv,
rosa fåglar att ha i vårat träd till fågelälskaren Wiggo.
+ lite annat som inte är med på bild. Jag själv fick en microfiber mopp, UNDERBART!



Man kan nästan säga att vi fick en goodiebag igår,
en jättefin påse med massa "små" saker
Här över ser ni lite av vad som fanns där i.
idag har jag varit flitig trots värmen,
jag har städat Wiggos rum och torkat våra matsalsmöbler.
Man kan inte tro att stolar osv är smutsiga, men där fick jag..
och ändå tycker jag att jag rengör dem emellanåt.
Provade nya moppen i Wiggos rum, går som en dans.
Hade en microfibermopp innan också, men den hade några år på nacken,
den här var både bättre och större.
Det är väl ingen utav er därute som fortfarande använder
"mopp a´la 90-tal" som man doppar i vatten,
och är en riktig bakteriehärd? Fy skäms isåfall, köp Microfiber,
man behöver inte ens något medel på, och all smuts försvinner.
Super för små barn som kryper omkring på golvet, inga kemikalier!

BTW, jag har gjort om lite i kategorierna, hade råkat bli lite för många,
man blev bara vimsig av dem, nu är det bättre.
Nu kommer regnet hoppas jag, hörde åskan nyss.


Kommentarer
Postat av: gammla grannen

haha! menar du en sån mopp med "trådar"? för en sån har vi hahahaha. Tycker det är lite tråkigt med microfiber att man inte får ha nått medel på...jag använder ju såpa som är miljövänligt så det är ju bra för barnen med. Men jag kan iten säga att moppen är särskillt bra...

2010-07-13 @ 21:21:55
Postat av: Sofie

Tack, vad glad jag blev! Kul att du gillar min blogg och här inne har du ju med fått det superfint=)!



kram

2010-07-13 @ 22:34:44
URL: http://frusofie.se
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vad mycke fint ni har fått igen;-)

Jag vill med ha Goodiebag:-p

Härlig grön färg på pyjamasen till w...

Hihi dom där fåglarna... pippi pippi pippi... att dom älskar pippi så mycke!?:-)



HAHAHAHA Jag har en sådan där 90-tals äckelmopp... Vet att dom är rå snuskiga men har aldrig orka kolla på en ny modell, köper bara nya "huvuden"... Men behöver ta tag i det där...:-)

Sen har ja massa "lukta gott" i vattnet så jag är väl en "miljö bov";-)

Kram på er!

2010-07-14 @ 00:43:29
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Förresten vad gulligt du gjort här inne!!! Fick syslöjdskänslan:-) Jag älskade syslöjd i skolan så det var possitivt menat!!

Kram

2010-07-14 @ 00:44:45
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till Vincent

Hihi aa han får helt enkelt försörja oss isåfall ;) Men då kommer han kanske inte vara hemma så mycket, så jag vet inte om det är en hundraprocentig dröm :P

Joo atombomb var väll vi mest inne på också. Det är ofta molnen får roliga former, men just det där har jag aldrig sett hehe.



Härligt med en goodie-påse, aldrig fel. Snygga kläder fick han också :D

2010-07-14 @ 07:15:30
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj, så mycket fint! :)

2010-07-14 @ 20:55:34
URL: http://tjolanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0