Fredag



Veckans sista jobbdag för de flesta,
tyvärr inte för min man då han är ledig idag men jobbar hela helgen.
Men vi passar på att njuta idag när vi har honom hemma.
Igår kväll var det så här vackert utanför min balkong,
vi satt där länge och bara chillade, tittade på solnedgången och snackade lite skit.
Idag är det gråare här i Linköping, regnar gör det också.
jag slängde precis ihop en bacongratäng, som frvånade många tror jag,
den blev jättegod, fast det var improvisation.


Ute kan man ana dagens trista väder..

Kvällen bjuder på filmkväll med nära och kära
och nästa vecka drar vi till Stockholm :) 


Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till Vincent

Mysigt att åka till Stockholm :) Hur länge blir ni borta då då? Det blir lite shopping då kan jag tro? hehe :P

Kram

2010-07-23 @ 17:19:32
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vilken härlig himel!!! Älskar sådanna bilder!!!

Vad roligt med stockholm, Mysigt och gå där och stö shoppa och fika;-)

Åker ni hela familjen?

Kramar!!

2010-07-23 @ 21:29:16
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilken fin bild!!!

Vad sugen jag blev på baconlåda som jag brukar säga. Var evigheter sen jag gjorde det! Kanske kan bli framöver.

2010-07-26 @ 23:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0