Favoritblomman



Ett stort fång med min favoritblomma Liljor i rosa såklart, står på bordet och doftar ljuvligt.

Vilken härlig dag vi hade igår, sol och värme hela dagen.
Blev en hel del shopping, ska försöka visa er senare vad det blev.
Är så avundsjuk på Hötorget, som säljer blommor och frukt/grönsaker till makalösa priser.
Och vilken kvallité, ordentliga skaft och stora doftande blommor, en guldgruva det där Hötorget.
Köpte 5st 1meter höga liljor för 50kr, helt otroligt då jag vet att de kostar de dubbla här hemma.
Om jag bodde i Stockholm skulle jag gå dit varje helg,
då säljer de nämligen ut frukter/grönsaker och blommor för ännu lägre priser.
Blev liljor för min del och även lite andra blommor, men de får ni se en annan gång.

Kändisar var det inte gott om, men vi såg Lena PH & Monica (Monicas mat)
Var väl inga höjdar kändisar, men ändå hehe
Ont i fötterna fick man efter en hel dag på stan, men det var det värt,
En härlig dag med familjen, inga tider att passa, inga måsten,
bara shopping, kunde inte hålla mig ifrån alla barnkläder,
fanns ju alla märken ni någonsin kan tänka er, och vilket sortiment för pojkar,
nu vill jag bo i Stockholm kan jag lova :)
citatet "shop until you drop" passade riktigt bra,
då både jag och syrran bokstavligt föll in i bilen med alla påsar,
och när jag kom hem stupade jag i säng utan att ens packa upp.

Ska bjuda på mer bilder senare idag när jag lagt in dem,
har massor annat att göra idag, C jobbar hela dagen så fullt upp här.

Hörs

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Låter som en kanondag ni hade i huvudstaden igår :-) Jag jobbar precis vid Hötorget och tänker ofta att jag skall köpa med mig fina blommor till helgen men sedan så blir det alltid så att jag utan att tänka hamnar på tunnelbanan hem istället, ett klart för bättringsområde inför hösten tror jag minsann att det skall bli ;-)



Ha en riktigt skön & solig onsdag!!!

2010-07-28 @ 09:45:19
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Frida

Verkligen vackra blommor :) Kul att ni hade bra dag i Stockholm!

2010-07-28 @ 10:05:36
URL: http://friida88.blogg.se/
Postat av: Bella

Låter som ni haft det toppen i Stockholm!

Håller med - Hötorget är super! Blir alltid sjuk på alla fina blommor som säljs där. Finns även en god grekisk resturang vid hötorget. Där är vi stammisar när vi är uppe.

2010-07-28 @ 10:12:22
Postat av: Michelle

Tycker absolut att du ska prova ACOs brun utan sol.



Jag älskar också liljor och andra färska blommor :D



/Michelle

2010-07-28 @ 10:28:21
URL: http://michellesundberg.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Åh JAG ÄLSKAR LILJOR!!!

Och hötorget är bara sååå mysigt!

Är riktig avis på er resa:-)

Hoppas att våra planer på stockholm i agusti står fast:-)

Jag vill ju oxå diiit nuu:-)

Stockholm och Ullared... Hahaha!

Ser ifram imot och se alla "fynd"

Kramisar!

2010-07-28 @ 19:57:15
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Elins blogg

Åh vilka fina blommor! :)

2010-07-28 @ 21:40:01
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Anette

Älskar liljor jag med!

2010-07-29 @ 00:36:30
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0