Börjar ladda



Nu börjar jag ladda inför resan till Stockholm i morgon,
ska bli så roligt ser verkligen fram emot det.
var två år sedan jag var där, mycket är sig nog likt :)
Älskar huvudstaden, finns så mycket att se på (en och annan kändis kanske?)
Nu är det Pridefestivalen, så jag hoppas det är lite extra kul.
Egentligen åker vi dit på "shoppingresa" finns ju så många mer affärer och större utbud.
Och massa mumsiga restauranger och fik att sitta på.
Hoppas jag får med mig ett fång med liljor som jag fick av mina föräldrar sist de var där.
På torget kan man köpa massor med olika sortes färska blommor till pangpriser.

Jag ska verkligen shoppa loss till mig själv, jag behöver så mycket nytt,
känner mig ibland som en bonde i mina gamla trasor,
riktigt så illa är det kanske inte, men nästan ;)
Vill känna mig fräsch i höst, och förmodligen har det kommit ut en hel del höstnyheter,
och sen är det ju rea på sommarsortimentet, så det ser lovande ut.

Nu ska jag packa ned allt jag behöver så jag inte glömmer något,
ska bara vara borta över dagen, men jag behöver ändå massa saker med mig.
Bilresan är nästan något av det bästa, älskar att åka bil, så mysigt!
Inte ofta som jag åker iväg till Stockholm, är ju en bit bort.
Chris och Wiggo blir hemma, så det blir ensamtid för mig och min familj.

Kommentarer
Postat av: marlene

Va härligt att få åka på shoppingtur alldeles utan barn. Man behöver verkligen det ibland. Inte lätt att prova kläder när man har en liten knodd med sig som vägrar stanna inne i provhytten ;-)



Hoppas du hittar något fint till dig själv.

Kram

2010-07-26 @ 18:17:44
URL: http://johnlittle.blogg.se/
Postat av: Frida

Trevligt att åka till Stockholm på shoppingtur! Skulle jag också vilja göra snart :) Hoppas ni får en bra dag och att du hittar massa roligt.

2010-07-26 @ 22:04:34
URL: http://friida88.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ha det så roligt i huvudstaden!



O va fin bloggen blivit förresten! :D



Kramar

2010-07-26 @ 22:57:58
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Åh, så mysigt!!! Älskar oxå Stockholm - har tillbringat alla lov där under min uppväxt så det känns som jag kommer hem när jag kommer dit.

Ha nu en riktigt mysig dag i Stockholm!!!!

2010-07-26 @ 23:07:12
Postat av: gammla grannen

ååå jag tycker också om att åka bil, kanske därför jag inte har nått körkort, för det är så skönt att bara åka med å ha med sig lite matsäck och kanske nån filt eller så:D

2010-07-27 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0