Bathroom story


Vårat badrum i bilder. Parfymerna högst upp från vänster: Escada marine groove. Escada rock in rio. Escada sunset heat. Ana sui secret wish. Gucci rush 2. Gucci envy me. Christina Auguilera. Paco rabanne, är vad som finns på min parfymhylla. Vita klinkersgolv och svarta glansiga kakelväggar, så ser det ut i vårat badrum. Ett måste inne i mitt badrum är allt för själen, härliga doftande badbomber, söta små badkulor, skumbad i hjärtform och vita handdukar, allt för ett avkopplande bad. En bra hårmask visar jag er också ifrån Label M. Wiggos lilla groda kom också med på bild.


En rolig "historia" om vårat badrum.

När Vi skulle flytta hit och gå på visning var jag höggravid och orörlig (haha) Så C fick gå själv. Eftersom vårat dåvarande badrum var vidrigt så var min högst prio "ett fräscht badrum" så jag bad C titta extra noga hur badrummet & gästtoan såg ut, gästtoan brydde jag mig inte så mycket om egentligen, det var mest badrummet jag var nyfiken på, eftersom jag ville ha badkar och kunna duscha i en fräsch miljö.

När C kom hem frågade jag direkt hur badrummet såg ut, han kom då på att han hade "glömt" kolla exakt, för det fanns så mycket annat att titta på, men han kunde minnas att det var kakel (rätt) och var det inte mörkblått kakel kanske.. hm (fel) jo mörkblått och vitt kakel det var det (såå fel) Jag blev väldigt besviken (då blå är min hatfärg) tänkte att det är ju lustigt att badrummen alltid ska vara fula.

Den 1 juli 2009 var det dags för inflyttning, då hade Wiggo redan hunnit till världen och jag var på plats i nya lägenheten, kastade mig in i badrummet och fick en smärre chock. Där var det helt nyrenoverat, vita klinkersgolv och svarta vackra kakelväggar, det fanns ett nytt fräsch badkar och handduksvärmare/tork. Allt var perfekt, men jag fattar inte hur C kunde låta detta badrum gå obemärkt och säga något som: "det var nog mörkblått kakel"

 Haha, detta har vi skrattat åt många gånger, och de flesta som kommit hit har undrat samma sak "hur kunde han missa detta snygga badrum" Behöver jag säga att jag älskar vårat badrum, och kommer sakna det den dagen vi flyttar (när nu det blir, hoppas på nästan aldrig *fniss*)


Kommentarer
Postat av: EVAMY - Mamma till Alva och bebis i magen!

japp den är större. men hade ju superliten mage med alva och den kom ju mycket senare då också! :)

2010-07-05 @ 21:46:08
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till Vincent

Riktigt fräscht!! :) Saknar vårt gamla badrum.. det vi har nu är inte alls kaklat eller nåt, uuusch!

2010-07-06 @ 18:19:49
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh så fint ni har i badrummet!! Och hihi, jag älskar både Escada- och Anna Sui-parfymer :)



Kramar

2010-07-06 @ 19:10:06
URL: http://trasslet.se
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Någon som gillar Escada;-)

Gucci luktar så gott!

Har en parfym Versace...den är min favvo:-)

Namoni campbell är oxå en favvo men ecada har jag inte testa. Kankse dax!!!

Kram på dig!

2010-07-07 @ 23:45:48
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0