Ångest och förskola

I höst/vinter börjar Wiggo på förskolan, åh jag har sån ångest över det.
Vill att han alltid ska vara hemma med mig.
Visst är det roligt för honom att få leka och lära sig nya saker osv,
men jag kommer sakna honom så mycket, kommer kännas konstigt att han ska vara borta.
Men nu får jag tänka positivt och se det roliga i detta!

Känner liite stress med att hinna få ordning på allt han behöver till förskolestarten
Får nog börja leta redan nu, för min prins ska få det bästa jag kan hitta ♥

• Ett nytt regnställ
• Ett regnställ med fleece innuti
• nya stövlar
• En ryggsäck
• Tofflor

Det var väl allt, känner att jag måste skiva upp detta här i bloggen,
så jag kan beta av listan senare. Ska ändå bli lite spännande att han ska börja på förskolan

Kommentarer
Postat av: Lotta

Buh, tur att Mille inte ska börja än, känner precis som du.

2010-07-06 @ 05:46:54
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Usch prata inte förskola:-)

Jag får panikångest av tanken...

Men dom kpommer älska det är jag hundra på men gud vad jobbigt att lämna dom där, helt ensamma ute i vida världen känns det som.

Jag skulle vilja vara hemma läng länge med lille V...

När ska W börja hade ni tänkt?

Kramar på er!!

2010-07-06 @ 12:01:49
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ahh jag har samma ångest! Kelly börjar förskolan i September... känns vemodigt liksom och man oroar sej. Men alla går nog igenom det. Det blir nog bra ska du se och dom kommer att ha så roligt! Jag måste också göra en lista över vad som ska handlas in känner jag.. haha! Nojjig man är =)! Fin blogg förresten!

2010-07-07 @ 00:16:23
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0