Uppskattning





Jag tycker så mycket om min nya dator!!

Vad glad jag blev när jag kikade på min mail..
Hade fått ett ifrån Adam som har webshoppen med bl.a laptopskins
där våra kommer ifrån.
Han tyckte mina bilder var så fina, så han ville använda dem.
Ska även skicka lite andra bilder på Chris skins.
Som tack skulle han sända mig en liten gåva :)
jag blev så glad att han gillade mina bilder!
Inte ofta man får sån fin uppskattning.
TACK!

Jag borde bli fotograf haha :)
mitt inlägg om min dator bara försvann?
typiskt blogg.se

PS. glöm inte, vill ni fortsätta läsa om oss, maila [email protected]
för att få lösenordet.


Kommentarer
Postat av: Annika

vad roligt!

2010-01-27 @ 11:10:29
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: kiddist

Vad roligt med uppskattning så! Coolt :)

Tack för din kommentar, lägenheten börjar ta lite form nu. Tar ju sin lilla tid innan man får det som man vill ha. Plus att det kostar lite med inredning ;)



Lust att ta en fika någon dag?

2010-01-27 @ 11:23:04
URL: http://princessk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0