Uppdatering!


Hejsan svejsan..
Vi har det bra, här i bak i bilen...
Kamera sladden glömde jag så blir inga kort förrän vi kommer hem.
Bjuder på mina jultulpaner i stället..

Wiggos lilla tand har kommit upp jättemycket, så i dagarna ska vi till apoteket
och köpa en liten mjuk fin tandborste till skrutten!
Ingen tandkräm såklart, men borstas ska det ju, från att de kommer upp.
Så kul att få borsta, undra om han tillåter det? hehe

Snöar som bara den och iskallt är det ute, tar aldrig ut Wiggo när det är 13-14 minus ute,
hans kinder pallar inte det.
Men vi har mysigt här framför braskaminen i stället, varmt och skönt.
Jag har blivit beroende utav Brämhults äpple juice åhh give me more..

Jag vann inte bästa barnbloggen, kom på Bronsplats, alltid något hehe..

Missa inte att tävla om 3 valfria nappar med valfri text på.
Supercoolt! Bra att ha på dagis, då blandas inte napparna ihop,
när jag jobbade på förskola, småbarnsavdelning, hade ju alla småttingar nappar,
tappade någon en napp, visste man inte vems den var!
Fick ha en stor korg med borttappade nappar, som föräldrarna fick rota i.
Sen började barnen ha namnnappar sånna som jag tävlar ut!
Då blev det mycket enklare, inte lika många basiller som byts,
när rätt napp kommer i rätt barns mun!
TÄVLA HÄR och håll ditt barn lite friskare!

Kommentarer
Postat av: Annika

Nej inget som hänt, först var han inte rädd för den men så en dag började han bara gråta så fort han såg den. Kan ha varit något med ljudet som bara inte passade en dag så blev det så. Men nu är det ok igen =) Synd på bästa barnbloggen, men brons är ju faktiskt inte dåligt!!! Vi undrade om ni vill komma och spela ett film-frågespel hos oss någon kväll då ni kommit tillbaka? William börjar ju friskna till så...säg till när ni har tid!

2010-01-06 @ 13:16:03
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Annika

Ja just, måste fråga, varför ingen tandkräm? Det sa tandläkaren på öppna förskolan inget om när vi var där på info, "tandkräm lika stor som barnets lillfingernagel" sa dom. Är det något jag missat?

2010-01-06 @ 13:17:32
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Den är brunvit :)



Hoppas ni har det bra!

Kram

2010-01-06 @ 13:31:55
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Anette

Åh så härligt med vita tulpaner, måste införskaffas snart ;)

2010-01-06 @ 13:57:51
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Annika

Jaha, där ser man, Ikea hade inte en enda lila matta när jag var där sist. Men skönt, då vet jag vart jag ska, tack! =)



Vart har du hört det där med 3-5 tänder? Fan, jag körde med tandkräm från de första två tänderna tror jag, hoppas inte jag gjort honom nån skada med det...



Har ni köpt en ny tv? Vet inte hur vi ska få över den, skulle kunnat åkt över med bilen men den vägrar ju starta och snart är den i västervik för reparationer och körförbud och skit....



2010-01-06 @ 19:54:03
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Annika

Jaha okej, ja tandläkarna sa som sagt inget sånt när jag var på infon, annars hade jag nog väntat lite till med tandkrämen. Jaja, han tycker om att borsta tänderna än så länge och det är väl bra ändå.



Ingen tv alltså, sånt är nog nyttigt, får man mer tid över till livet! =) Ja det är ingen panik för oss annars, om ni har plats med den i något förråd så kan vi hämta den med bilen när den nu funkar igen.

2010-01-06 @ 23:12:39
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0