Tröttnar fort..



Vacker ballerina från Laura Ashley

Jag får några gånger i veckan erbjudanden om olika produkter,
olika saker som jag kan få, olika tävlingar att hålla i osv..prova ditt och prova datt..
Först tyckte jag att det var superkul, Strävade efter att få så mycket respons som möjligt,
men jag tröttnar lätt när jag fått det jag vill, och "gräset var inte grönare på andra sidan"
 hade ju massa trevliga tävlingar, men nu är det nog, nu har jag provat på det! Boooring.
Det var inte så kul som jag tyckte när jag såg att andra hande tävlingar, och blev sponsrade!
är så trött på´t så jag tackar nej till allt.. Kan ju likagärna köpa mig det jag vill ha!
inte ett dugg sugen på att bli sponsrad eller skriva om olika produkter och liknande.
Jag vill ha min blogg, min lilla hörna, med allt jag älskar, skriva om det jag brinner för
familj, inredning..livet  Inte reklam reklam..

Kommentarer
Postat av: Annika

Skönt tycker jag, kunde inte vara på din sida mycket för min webbläsare blev så seg av all reklam...

2010-01-07 @ 09:40:52
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0