Tävling




Jag anordnar i samarbete med www.swedishplate.se en tävling,
där du kan vinna ett paket med 3 namnnappar (nappar med valfri text på)
Tävla du också genom att följa anvisningarna
HÄR

Samtidigt som jag lottar ut 3 nappar, så fick Wiggo och jag (Wiggo) chansen att få prova
ett paket med namnnappar! Jag fick hem dem i förrgår.
Jag är supernöjd, för det första är det ju jättekul med nappar med text på!
Sen är de enkla och smidiga, inte lika stora som andra nappar, men fortfarande lika stor sugbit.
Jättesöta, du kan fortfarande ha chansen att vinna då det bara är en enda person som vill vinna napparna!
Passa på du med.. tävla

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej! Har du dragit vinnaren? Är lite snurrig så inte konstigt om jag missat det. Kram// Pillan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0