Tävla = kommentera



Jag har glömt bort att skriva!!!!
Ni som är med och tävlar om snygga nappar med valfri text
Ni ska självklart skriva en kommentar till mig så jag vet att ni är med och tävlar,
kommentaren ska vara skriven i tävlingsinlägget! 
blir ju lite svårt att utse vinnare annars :)
Tack Dusan som ordnar tävlingen att påminna mig (Jag verkar vara en virrig mamma hehe)
Tävlingen ordnas av www.swedishplate.se de har massor trevliga prylar för föräldrar och barn!
Denna tävling gäller namnnappar HÄFTIGT tycker jag!

Gå genast in och tävla ni också!


På tal om annat..
Tack Linda som visade vart jag kan köpa ryggsäcken till Wiggo.
så snällt att du tänkte på mig Guld värt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0