Tänk vad man kan göra med ett foto







Tog ett foto (se översta bilden) hemma hos mina föräldrar på deras Amaryllis.
Sen satt jag och trixade i Photoshop, man kan få till så vackra och konstnärliga bilder,
bara man ger sig till tåls och grejjar lite.
Kul att ändra effekterna lite förstärka vissa saker, och ta bort vissa.
Jag kan sitta i flera timmar i photoshop cs4 så otroligt roligt!
När man lär sig något nytt. Det sägs ju att man aldrig kan lära sig allt om Photoshop,
det är ett otroligt stort och mäktigt program, man kan göra precis allt där,
det är svårt, men jag har vissa hjälp program, där man lär sig olika saker!
Superkul

Kommentarer
Postat av: mam.

Fina bilder du kan ju göra tavlor åt oss?

2010-01-16 @ 23:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0