Tänder och..


Kolla in Wiggos nya tillskott.. två gaddar syns nu riktigt mycket!

angående det jag skrev nedan att Wiggo är ett nöjdt barn..
Sticker det i vissas ögon att man är stolt och lycklig, som inte har några problem
som inte är större än en bajsblöja haha så hoppas jag att era ögon sticks ut på riktigt
då slutar ni läsa min blogg iaf!
Ska man inte kunna skriva bra saker om sina barn?
Visst ibland sover inte Wiggo så bra, men oftast gör han det.
Det kan vara lite jobbigt ibland, men det varar oftast bara i ca 2 dagar.
de som har det jobbigt och svårt skriver ju om det.
Vi har inga problem med Wiggo, ska vi då inte få skriva om honom?
Jag tycker inte att man skryter för att man skriver att man är glad att sitt barn mår bra och trivs.
Att man är stolt för varje framsteg de gör.
Så trött på denna avundsjuka, acceptera att alla barn är olika,
vissa gnäller, vissa inte, vissa har en sak andra nåt annat!
Endel verkar tro att jag "målar upp" en verklighet som jag inte har,
jag anser att de som tycker så, endast säger så för att de själva inte är lyckliga!
Gläds med andra i stället..
Är jag avundsjuk på någon/något så vågar jag iaf erkänna det.

vad tycker ni? ska personer som inte har problem
inte få dokumentera det i en blogg med hänsyn till de som har problem?

Kommentarer
Postat av: Lotta

det är väl helt underbart att Wiggo är ett solstrålsbarn? Milton är med det, självklart är det lite jobbigt ibland, men det positiva väger upp det negativa! Jag är med stolt över att allt går så bra med Milton och att han jämt är så himla snäll, vem skulle inte vara de?

Go Wiggo, säger jag bara=)

2010-01-16 @ 10:47:35
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/
Postat av: mam.

Alla föräldrar ska naturligtvis vara mycket stolta över sina barn.-Så fortsätt att vara stolt över Wiggo!Det man som förälder utstrålar till sitt barn det får man tillbaka(glädje,kärlek)Att vara förälder ger både glädjeämnen och svårigheter mer av de först nämnda förhoppningsvis

2010-01-16 @ 10:55:15
Postat av: Anna

Håller med ovanstående. Vincent har en sjukt jobbig tid just nu, klängig och svårt att sova.. Men ärligt talat, när jag tänker på honom så tänker jag på den mysiga, skrattgoa lille son jag har! Att folk blir sura över andras lycka är bara idioti från deras håll! Man ska vara glad att man har det man har och glädjas åt och med varandra.

Kul att han fått två tänder nu!! Vincents tredje osv har inte dykt upp än, hehe han kanske bara får två? :P

2010-01-16 @ 11:15:46
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0