Tack!



Plocka in våren i en kruka, mossa och små vårblommor, i dettafall små påskliljor.

Vad många det var som svarade på min fråga om inspirationsbloggar,
tack så jättemycket. Nu har jag massa nytt att kika på!
Idag har Wiggo börjat öppna alla lådor som finns i hela hemmet,
men som tur är har jag inga "farliga" saker i lådorna, så varsegod Wiggo riv omkring haha..
Jag har även börjat rensa i våra garderober, vi har över 16st garderober, och jag ska ta itu med alla.
Men än så länge har jag bara kommit till en, vi har även tänkt att röjja på vinden,
insåg det när jag var där och rotade i eftermiddags. Men allt har sin tid..
Nu ska jag slå mig ner med en bra tidning och lite toast!

Natti..

Kommentarer
Postat av: Johi- Drömmar om vanilj

Tack för kommentarer hos mig! Blir jätteglad när nya läsare lämnar avtryck så att jag kan hitta nya bloggar.



Kram Johi

2010-01-20 @ 21:09:07
URL: http://teacherjohi.blogspot.com
Postat av: Annika

Vart har ni alla de garderoberna? Vi har bara 6 st! Har också rensat vindsförrådet en gång...behövs snart igen dock nu när man rotad bland julprylarna, hehe. =) Vart köper du blommor? Det var riktigt sött med mossa och påskliljor!

2010-01-20 @ 22:38:31
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Annika

Haha, jaha, det säger jag är "skåp" de som är ovanför garderoberna. Och städskåp i köket =D Men då förstår jag hur du fick det till 16! Jaha, Interflora alltså, det var det du köpte när du var på stan alltså? Vad fint det kommer bli sen när de slår ut blommorna. Måste köpa lite nya blommor hit sen när vi får råd, de flesta börjar dö här nu och jag vet inte om de får liv igen till våren eller inte...

2010-01-20 @ 23:04:54
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Anna

Fint det blev i krukan. Mossa ser verkligen svenskt ut på nåt sätt :)

Nej, tycker inte att gardinerna ser "juliga" ut, supersnygga tycker jag!

Härligt att Wiggo oftast lyssnar på nej. Vår lilla krabat tycker det är kul o göra tvärtemot.. Sen ibland lyssnar han jättebra också, som tur är.

2010-01-21 @ 13:00:05
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0