Ni får gärna svara på frågorna!! ♥

Skippar detta med lösen eftersom ni blev så upprörda över det!
Sa inte att jag skulle sätta lösen, utan att jag funderade på det,
sen visst, man har en blogg för att folk ska läsa och de skulle de ju fortfarande
kunnat även om man har lösen, jag delar med mig av lösenordet till alla
som vill ha, inga begränsningar, så ingen skulle bli utan bara för att jag inte känner personen.
Även ni alla anonyma personer.. Ja gillar er med hehe
Finns vissa saker som gör att jag behöver lösenord. Men vi lägger det på is nu ett tag!

En sak till:
Vad glad jag blev att en anonym person, som inte skrivit tidigare skrev.
Nu har jag en till läsare som jag VET OM då de flesta av er är anonyma för mig.
Tack för att du skrev, roligt att veta att du läser och gillar bloggen :)
Finns det någon mer person där ute som vill uppenbara sig så skriv på..
Vet ni vad?
Ni kanske skulle kunna slänga in en komentar om vem ni är.
Ni kanske vill vara anonyma? Skulle vara trevligt att veta vilka som faktiskt läser min blogg.
Jag dömmer ingen, alla är så varmt välkomna hit, men vore ju roligast om jag visste vilka ni var :)

Ni kan väl svara på frågorna:
- Ålder
- Bor vart i sverige
- Hur hittade ni hit?
- vad är det som gör att du gillar min blogg?

De som fortfarande vill vara just anonyma, behöver ju inte skriva namn :)
Ni kan ju svara på de frågorna ni vill, eller skriva om er själva, välj själv.
Skulle vara kul att se vilken åldersgrupp som läser och vartifrån mina läsare kommer.
Kan ju göra ett försök, alla som läser min blogg svara nu.. :) ♥
(även ni som jag känner, kul att veta varför ni gillar min blogg)

Shit vet ni vad? jag vaknade nyss (ja, jag vet kl är 00) somnade kl 20.
Jaja.. ska fasen köra sims 3 hela natten :D





Kommentarer
Postat av: J o Kotten

Hej gumman, vad kul att du hittade tillbaka till oss! Då hittade ju jag tillbaka till dig! :D

Wiggo är också otroligt söt och ser jättecharmig ut, vilka fina killar vi har! :o)

Kul om vi kan fortsätta hänga hos varandra nu eftersom vi har jämngamla killar...



Stora kramar!



Ps. Kan ju svara på din uppmaning också. :)



Ålder: 28



Bor vart i sverige: Bor i Spanien, men i Sthlms innerstad när vi bor i Sverige.



Hur hittade ni hit? Genom dig! :o)



vad är det som gör att du gillar min blogg? Vi har jämngamla pojkar och vi verkar ha samma intressen; bland annat inredning (och våra barn såklart).

2010-01-25 @ 01:11:15
URL: http://mypregnancy.blogg.se/
Postat av: Bella

Ålder: 35

Bor: Motala

Hittade hit: tror det var genom info när vi hade varandra på msn

Gillar din blogg för många saker. Trivdes kanon att jobba med dig och därför är det oxå roligt att följa dig här och se hur det går för dig och din familj. Tycker också det är kul att läsa om dina inredningstips.

2010-01-25 @ 08:56:04
Postat av: caroline

Du vet ju redan de där om mig men däremot gillar jag att läsa här för det är kul att se inredningsbilder och update om Wiggo :)

2010-01-25 @ 13:57:12
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: caroline

jag skrev ju och tipsade om en blogg som jag inte hade adressen till men jag hittade den: lurans.blogg.se

2010-01-25 @ 14:02:48
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Annika

23,

linköping,

fick adressen av dig,

att jag känner dig =)

2010-01-25 @ 14:22:57
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Sofie

19,

karlshamn/asarum.

hittade adressen i någon sökmotor, kom inte ihåg vilken :-)

älskar att läsa mammabloggar, du har bra urval och roliga saker :-)

2010-01-25 @ 20:19:27
URL: http://foffsan.blogg.se/
Postat av: Nicole

27 jordsnurr...börjar bli yr;-)

Kumla

Vi fann ju varann på familjeliv!

Gillar din blogg för de är kul och läsa om er och sen är din blogg så varm och ombonad( Det du skriver om),den inspirerar en och gör en glad!! Sen får du till allt utan att det blir tjatigt...Hur lyckas du?:-) Själv låter varje inlägg typ..idag har vi...blablabla...hihi!

2010-01-26 @ 23:33:04
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Hej hopp brukar kika in här på bloggen någon gång då och då =)



Ni kan väl svara på frågorna:

- Ålder

- Bor vart i sverige

- Hur hittade ni hit?

- vad är det som gör att du gillar min blogg?



- 21 år

- Gävle

- Först genom Evamy tror jag, sedan skrev du en kommentar i våran blogg en gång =)

- Kul med mamma bloggar =) Haha där ljög! Finns en bunt ganska så trista men eran är roande =)



2010-01-29 @ 18:32:35
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0